KUSF 12.13.08 5-6 PM Francofun with DJ Fari



1. Artist: ElodieO
Album: Stubborn
Song: L'eau a la bouche

2. Artist: ElodieO
Album: Stubborn
Song: La mer

3. Artist: various
Album: Tour du Monde en 80 jours (Audio Book)
Song: Chapitre 1 et 2

4. Artist: Luke
Album: La tete en arriere
Song: Zoe

5. Artist: Saez
Album: Varsovie, l'Alahambra et Paris
Song: Varsovie

6. Artist: Gaele
Album: Cockpit
Song: Sur ma peau

7. Artist: Gilles Detroit
Album: Mort de rire (children's)
Song: Une etrange ecole

8. Artist: Gilles Detroit
Album: Mort de rire (children's)
Song: A table

9. Artist: Alain Schneider
Album: Mes petits Moment (children's- Book and CD)
Song: Ho Hisse

10. Artist: Alain Schneider
Album: Mes petits Moment (children's- Book and CD)
Song: La toilette

11. Artist: Alain Schneider
Album: Mes petits Moment (children's- Book and CD)
Song: Calin

12. Artist: Nicolas Jules
Album: Powete
Song: Le sac a ma copine

13. Artist: Nicolas Jules
Album: Powete
Song: Celui qui n'a rien

14. Artist: Pauline Croze
Album: Un bruit qui court
Song: la couleur de la mer

No comments: